without frameworks examples
bd.copyPixels(param3,param3.rect,point,null,null,true); i think this is a blitting technique.
with starling
islemedoku = new RenderTexture(stage.stageWidth, stage.stageHeight);
islemegrafik = new Image(islemedoku);
addChild(islemegrafik);
var konum:Point = new Point();
var hucre:Image;
for (var i:uint = 0; i < zemindizisi.length; i++)
{
for (var j:uint = 0; j < zemindizisi[i].length; j++)
{
//zemin çizim
hucre = new Image(grafikler.dokularigetir2().getTexture(String(zemindizisi[i][j].split(".")[0])));
konum.x = j * hucregenislik;
konum.y = i * hucregenislik;
konum = IsoHelper.cartToIso(konum);
hucre.x = konum.x + sahneoffset.x;
hucre.y = konum.y + sahneoffset.y;
islemedoku.draw(hucre);
//zemin üzerindekiler çizim
if (zeminuzerindekiobjelerdizisi[i][j] != "*")
{
hucre = new Image(grafikler.dokularigetir2().getTexture(String(zeminuzerindekiobjelerdizisi[i][j].split(".")[0])));
hucre.x = konum.x + sahneoffset.x;
hucre.y = konum.y + sahneoffset.y;
if (zeminustundekilerkonum[zeminuzerindekiobjelerdizisi[i][j]] != null)
{
hucre.x += zeminustundekilerkonum[zeminuzerindekiobjelerdizisi[i][j]].x;
hucre.y -= zeminustundekilerkonum[zeminuzerindekiobjelerdizisi[i][j]].y;
}
islemedoku.draw(hucre);
}